רב תא – הכירו את מלך המחסן

רב תא. קרדיט: מדפית

רב תא הוא הפיתרון המושלם לאחסון במחסן, ואין זה פלא שאין מחסן מהודר שלא נתקלתם בו. לאחסון של ברגים, פלסטיקים, דיבלים, אומים, מסמרים או כל מוצר אחר – זהו הדבר שחיפשתם.

לעשות סדר במחסן בתיאוריה זה קל, במציאות צריך להתחשב בהמון פאקטורים כגון כיצד לאחסן את החלקים הקטנים ביותר והגדולים יותר בצורה הנכונה והנבונה ביותר. לכן, כאשר מתחילים לסדר את המחסן מיד לוקחים בחשבון שיש פיתרון מושלם לאחסון ברגים, מסמרים, חלקים קטנים, אומים, דיבלים ועוד – בעזרת רב תא כמובן. זהו הפיתרון הטוב ביותר שיכול לחסוך לכם המון מקום וגם לדאוג שקצב העבודה שלכם יהיה מהיר וחלק ולא תמצאו עצמכם מחפשים במשך דקות ארוכות (במקרה הטוב) את החלק שאתם מחפשים.

מאיפה קונים רב תא

ובכן, כמובן שאנו נמליץ על מדפית אך גם נסביר מדוע. נכון שלא מדובר במוצר חכם, אך כאשר אתם רוכשים רב תא אתם צריכים לקבל את מלוא השירות והאחריות על המוצר. כך למשל, הרב תאים שלנו מיוצרים בישראל ובעל תו תקן ועשויים מחומרים איכותיים העמידים לאורך שנים. הרב תאים שלנו יכולים להיות מורכבים אחד על גבי השני, כך שתוכלו להרכיב את הסט שלכם בצורה שתתאים לכם, ממש כמו בתמונת הדוגמה שצירפנו מתוך מחסן של אחד מלקוחותינו.

מה היתרונות ברב תאים?

הרב תאים מודולריים ומושלמים לאחסון חלקים קטנים, מתאימים לשימושים מגוונים כגון בתחומים התעשייתיים, הרפואיים והביתיים. השימוש במגירות האחסון שומרות על החלקים הקטנים נקיים מלכלוך והאבק הרב שמצטבר במחסן, ובעל כושר עמידות לאורך שנים ארוכות בשימוש אינטנסיבי. גם לחנויות ומעבדות מדובר בפיתרון אידיאלי – גם מבחינה חזותית וגם מבחינה שימושית. בכל חנות כלי בית ומוצרי בניין תמצאו את הרב תא שלנו, לעיתים ממש בחזית החנות.