קירות מחורצים – כיצד לבחור לחנות שלכם?

קירות מחורצים | קרדיט: מדפית

קירות מחורצים הם חלק בלתי נפרד מעיצוב החנות שלכם, ולכן כאשר רוכשים פלטה מחורצת או לוח חריצים יש משמעות רבה לסוג העץ, לעוביו וכמובן למראה שלהם. מעבר לכך שעל הפלטה המחורצת להיות עבה על מנת להחזיק משקל רב, היא צריכה להכיל כמה שיותר רווח להרכבת קוצים לתצוגה של מוצרים ולכן גם החריצים צריכים להיות עשויים ממתכת אלומיניום עבה במיוחד שיספק עמידות לאורך שנים למספר רב של מוצרים.

כיום קיימים בשוק סוגים רבים של קירות מחורצים או פלטות מחורצות אך רובן בעלות עובי דק, אינן יכולות להחזיק משקלים רבים ובאופן כללי אינם מתאימים לראווה בחנות מעוצבת מבחינה וויזואלית.

מי צריך קירות מחורצים?

הקירות המחורצים מתאימים למחסנים, חנויות, אולמות תצוגה ועוד. למוצר פלטות מחורצות של מדפית יתרון עצום בעצם היותו מאסיבי, חזק ועמיד וכמו כן בעל עובי גבוה וכושר העמסה שאין שני שלו. כאשר רוכשים את הפלטה המחורצת יש לשים דגש על נתונים טכניים אלו על מנת לתכנן לעתיד את השימושים בפלטה.

פלטות מחורצות הן פתרון דקורטיבי ויעיל כאמור לאחסון ותצוגה, כאשר השימוש המירבי בהן הוא בחנויות, בהן הן בדרך כלל מכסות קירות שלמים ובמקרים מסויימים חנות שלמה, ולכן יש לתת משקל רב לצבע הפלטות המחורצות. הן מציגות את המוצרים בחנות בצורה יפה ומזמינה, ובכל פעם שתבקרו בקניון תפגשו חנויות רבות שבחרו למלא את כל הקירות בפלטות מחורצות.

חנות שלמה מחורצת – יתרון או חסרון?

אחד היתרונות הגדולים ביותר של מוצר זה היא התקנה ברמת גימור אחידה שמסתירה למעשה את הברגים ולכן נותנת תחושת אחידות ויזואלית בקירות. יתרון נוסף הטמון בפלטות היא הסתרת קירות עקומים, קירות עם סימני רטיבות (מנופחים) וכל זאת תוך חסכון בקירות גבס והתקנות יקרות נוספות שמושתות על בעל העסק.

כמו כן, יתרון נוסף הוא היכולת לבצע חיתוך מקומי לחשיפת שקעים ומתגים, והסתרת כבלים וצינורות. אין ספק שמבחינת היתרונות הגדולים הבחירה בקירות מחורצים לעיצוב החנות היא גם יעילה וגם אפקטיבית לטווח הקצר והארוך, ואין ספק שבסופו של תהליך מעבר לחשיבות העצומה בסדר בחנות, גם “העיניים אוכלות” והלקוחות יוכלו להתמצא בקלות ויעילות בחנות, וגם יהנו ממראה רענן.