מידוף תעשייתי – כשתכנון נכון מביא תוצאות

מידוף תעשייתי | קרדיט: מדפית

מידוף תעשייתי הוא הצעד הראשון בדרך להבטחת סדר, יעילות וחסכון בזמן. כאשר אתם מתכננים את המחסן שלכם עליכם להפיק ממנו את המירב הן מבחינת שטח אחסון והן מבחינת איכות, יעילות ושליפה מהירה. הכל בעצם מתחיל מסוג המדפים בהם תשתמשו והם הם מייעלים את זרם העבודה שלכם.

למפעלי תעשייה צרכים שונים מתחומים אחרים ואפילו דומים, ולכן מדפים תעשייתים שמותקנים לרוחב ולגובה יכול לספק צרכים ייחודיים ויעילים על מנת לייצר יעילות ודינאמיות בזמן העבודה, לקצר זמני המתנה ואספקה וכמו כן ניהול מלאי בזמינות גבוהה.

מה צריך לחפש במדפים תעשייתיים?

על מדפים תעשייתיים להיות מודולריים וזאת בראש ובראשונה, וזאת על מנת שמנהל המחסן יוכל להתאים אותם באופן אישי ופרטני לצרכים המשתנים של המחסן. כמו כן, יש לחפש מדפים תעשייתיפ בעלי כושר העמסה גבוה במיוחד על מנת לנצל ביעילות את הגבהים המשתנים, וכמו כן יש לחפש מידוף שיתאים לגובה המחסן.

מידוף תעשייתי צריך לעשות עשוי מחומרים האיכותיים והעמידים ביותר לפגעי לחות, מזג האוויר ומגע אדם, שכן לא אחת אנו קוראים בחדשות או צופים בסרטונים בהם אנו רואים מידוף תעשייתי ברמת גימור מאוד נמוכה שפשוט קורס מכל מכה קטנה, מה שיכול להוביל כמובן לנזקים אדירים בנפש, לגוף וכמובן לבעל העסק.

האם ניתן להתאים מידוף תעשייתי לתוכנות לניהול לוגיסטי?

בוודאי שהאפשרות הכזאת קיימת ולא רק כן – היא גם מומלצת בחום. כיום ניתן למצוא תוכנות רבות המתממשקות אל מול המידות של המדפים ובכך מייעלת את ארגון וסדר המחסן וזאת לצד חישוב ופיצול משקלים, ועד כדי רמת הפרט בה נוכל להזין מספר קטלוגי של מוצר ומיד נגלה היכן הוא מאוחסן, מה שחוסך המון זמן חיפוש ותהייה ברחבי המחסנים הלוגיסטיים, שגודלם היום אלפי מטרים מרובעים.

ניתן לשלב בתוך מידוף תעשייתי מערכות אלקטרוניות חכמות וחיישנים המתריעים על מלאי חסר, משקל חורג ועוד על מנת לייעל את העבודה עוד יותר. כיום מחסנים רבים משלבים מערכות אלקטרוניות שונות במידוף התעשייתי וזאת בכדי להפוך את העבודה לדינאמית ומהירה, כך שגם תוכנות לניהול לוגיסטי יכולות להוות חלק מתהליך העבודה העצמאי במחסן.